Bakgrund

lördag 29 april 2017

Bräda till Dante




Jag har nu haft min lilla verksamhet och blogg i många år. Vissa personer har varit med mig under hela den här tiden. Det dimper ner ett mail ibland, en beställning eller några foton. Vissa av er är jag vän med på Facebook och det känns som att vi nästan känner varann. Ni vet vilka ni är, och jag är lyckligt lottad som fått träffa så många fantastiska kvinnor (ja jag säger kvinnor för 95% av alla beställningar är av kvinnorna). När männen är inblandade är det mest för bärhjälp :D 

Linda är en sån person som har väldigt mycket möbler hemma som jag gjort. Bland annat den här  som utan tvekan är den möbel jag fått mest förfrågningar om. Alla ville ha Lindas bord, men än idag har jag inte hittat ett liknande. Än idag skriver folk och frågar om jag har fler till salu. I Lindas hem står en massa fler möbler jag målat, bland annat i sovrummet. Tänk vad många av er jag fått äran att göra möbler till <3 nbsp="" p="">

Brädan som Linda skulle ge bort till ett dop är till en liten Dante. Just nu har jag inga brädor hemma, men jag kommer att meddela när det finns för beställning igen. 

Kramar/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad