Bakgrund

tisdag 21 mars 2017

Dopstol till Emilia





Hej alla fina bloggläsare! Oj vad det rullar på. Det är måndag och söndag jämt. Veckorna går fort men det gör helgerna också. Jag varvar mina dagar med fransförlängningar och att måla presenter till dop och bröllop. Det är en rolig kombo och båda kreativa yrken. Det känns som att poletten börjar ramla ner med fransarna och jag börjar förstå tekniken och nu börjar det kännas ännu roligare än tidigare. 

På bilden en dopstol till en liten Emilia som döptes tidigare i år. Jag får mycket förfrågningar om just dopstolarna just nu, ett tag var det bara doppallar men nu är det stolar som efterfrågas igen. Stolarna är handgjorda och av gedigen kvalitét. Jag är så glad för den leverantören jag har. Det är inga skräpstolar utan verkligen ett hantverk håller i takt med att barnet växer. Du väljer själv text och motiv på sitsen. Vissa föredrar en dikt och andra ett hjärta eller stjärna. Beställningar görs som vanligt till ljusarumidalarna@gmail.com. Pris 1 000:- (exkl frakt). 

Kramar/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad