Bakgrund

söndag 5 februari 2017

Huller-om-buller-tavla till Tilde






Söndag igen. Veckorna går fort, det känns som att det är måndag och söndag hela tiden. Jag har fått en helg bestående av sovmorgon, finbesök, serier (Gåsmamman), träning, städning, promenader och Melodifestivalen med mina underbara barn. Nu väntar en spännande vecka då jag faktiskt ska utbilda mig till fransförlängare. Det ska bli sååå kul! Ska gå till min fina vän Geraldine som driver Fransförlängning i Dalarna som ligger i Borlänge Centrum. Varm rekommendation att boka en tid där för er som inte prövat att förlänga fransarna. 

Den här huller-om-buller-tavlan var till en liten Tilde som döptes igår. Hon har fått ett urval av ord, såsom värdefull, älskad, glad, unik, gudbarn m.fl. samt en dalahäst. 

Beställningar görs som vanligt till ljusarumidalarna@gmail.com. Pris tavla som ovan (30x30 cm) 550:- exkl frakt. 

Kram/Veronica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad