Bakgrund

torsdag 26 januari 2017

Prints

Nytt för i år är att jag kommer att börja sälja prints. Dessa kan ni sedan beställa som en högupplöst digital fil, alternativt en utskriven poster – med eller utan ram. 

Jag kommer även att formge prints som passar till dop och bröllop. Dessa kommer av förklarliga skäl vara lägre i pris än de handgjorda tavlorna. 

Nedan följer några exempel. Du väljer dessa tre saker själv:
• Storlek (A5, A4, A3 eller 50x70 cm) 
• Leveranssätt (digital fil eller utskriven print)
• Vid print – med eller utan ram

Du kan välja någon av de texter jag formger, alternativt komma med en egen text som jag designar åt dig. 

Beställningar görs som vanligt till ljusarumidalarna@gmail.com. Priser från 49:- (digital A5-fil) och uppåt. 

Kram/Veronica









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad