Bakgrund

fredag 18 februari 2011

Doppall till Simon





Den här doppallen ser lite annorlunda ut än vad dom brukar. Maria ville att texten skulle vara blå, med dikten "Gud som haver" och med en liten ängel.

Hoppas att det blir en fin present!

Så då var det fredag igen! Mina minsta åker ju till farmor och farfar i Eskilstuna så vi får se hur vi ska spendera helgen. Imorgon jobbar Jeppe dygn men kanske ska vi passa på att gå på bio ikväll när vi är barnlediga. Vi brukar göra storslagna planer när vi ska få ha en vuxenhelg, gå på restaurang, bio, hinna måla eller storhandla. Men sedan brukar det sluta med att vi är så trötta så vi lägger oss i varsin soffa och tittar på en film och somnar klockan 21 :) Men det är väl ganska skönt det också :)

Vår 5-åring är i en period nu där hon varje natt kommer och kryper ner mellan oss. Och det är jätte mysigt! Men man vaknar inte utvilad direkt! :) Hon ligger ju inte still utan rullar runt i mitten och tar både täcken och kuddar! Men visst är det gosigt att kunna ligga och pussa på henne när hon sover.

Ha en jätte härlig helg nu!
Kram/Veronica

PS Tack för alla era kloka kommentarer på mitt inlägg "familjeliv". Det känns skönt att det engagerar flera, att ni är i liknande situationer eller har varit. Jag har läst era kommentarer flera gånger om, och tagit åt mig av era berättelser. Ibland känner man sig både villrådig och ensam när det kommer till att hitta lösningar på barnuppfostran så att få vädra lite åsikter och erfarenheter är både nyttigt och givande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad